Сервисные центры котлов WILLER

Для консультации по вопросам гарантийного ремонта и сервисного обслуживания водонагревателей обращайтесь в рабочие дни с 9.00 до 18.00:

Гарантийная и сервисная поддержка:

 (067) 217-00-07     (067) 217-00-07

 (044) 593-26-16     support@makkon.ua

Сеть сервисных центров водонгревателей WILLER:

Гарантія на котли електричні WILLER

Гарантійний строк експлуатації 24–місяці з дати введення в експлуатацію за умови виконання правил та рекомендацій з монтажу та експлуатації, що викладені в Керівництві з експлуатації, та своєчасному проведенні періодичного технічного обслуговування.

Для отримання гарантійного обслуговування необхідно дотримуватися наступного:

  1. Котел експлуатувати відповідно до Керівництва, стандартів та інших нормативів. Виробник не несе відповідальності за збитки, що виникли через неналежне використання котла.
  2. Надати правильно та повністю заповнений у встановленому порядку гарантійний талон.
  3. Надати записи (Акти) про монтаж, введення в експлуатацію, про всі гарантійні та післягарантійні ремонти, про періодичні огляди, обслуговування та налаштування котла, які мають бути зазначені у додатку до гарантійного талону (зворотній бік гарантійного талона).
  4. При відсутності своєчасного періодичного технічного обслуговування (ТО), втрачається право на гарантійне обслуговування. Дана гарантія не поширюється на періодичне технічне обслуговування (ТО) i дефекти, що виникли через відсутність ТО, а також при несвоєчасному або неповному ТО.
  5. Монтаж, введення в експлуатацію, періодичні огляди, налаштування, гарантійний та післягарантійний ремонт котла може проводити лише сервісна організація, уповноважена виробником, або спеціалісти, що мають підтверджену відповідну кваліфікацію.
  6. Опалювальна система повинна відповідати проекту, виконаному відповідно до вимог стандартів та правил, що діють у державі.
  7. Будь - які втручання у конструкцію котла заборонені та ведуть до втрати гарантійних зобов'язань.
  8. Дана гарантія недійсна, якщо буде затертий, вилучений чи змінений товарний знак чи серійний номер пристрою. Модель та серійний номер, вказані на ідентифікаційній табличці електричного котла, повинні відповідати даним, внесеним Продавцем в Гарантійний талон.
  9. При ремонті або заміні дефектних вузлів чи агрегатів гарантійний термін на обладнання загалом не оновлюється. Дефектний вузол або деталь, замінені за гарантією, переходять у власність виробника, який підтримує гарантійні зобов'язання.
  10. Гарантія на замінені деталі складає 6 місяців від дати заміни і не поширюється на виріб загалом та незамінені раніше частини.
  11. Претензії щодо роботи котла або його поломки через підвищену агресивність води або відкладення котельного каменю (накипу) не приймаються. Якість теплоносія повинна відповідати вимогам цієї інструкції.
  12. Ущільнювачі та теплоізоляція піддаються природному зносу, є витратним матеріалом і не підпадають під гарантійні зобов'язання.
  13. Гарантія стосується лише виробничих дефектів та дефектів матеріалу, та не поширюється на пошкодження, що виникли під час транспортування та пошкодження, спричинені невідповідним поводженням з виробом.
  14. У разі недотримання наведених у цій інструкції вимог власник виробу позбавляється права на гарантію. Виробник залишає за собою право внесення в конструкцію виробу змін, які можуть бути не вказані в цій інструкції.
  15. Для надійної та безпечної роботи обладнання обов'язкове використання стабілізатора напруги. У разі відсутності стабілізатора напруги виробник не несе гарантійних зобов’язань за пошкодження пристрою, або неналежну його роботу.
  16. Гарантійне обслуговування не надається, якщо дефекти виникли через замерзання, навіть однократних перевищень максимально допустимих параметрів (електро- та водопостачання), що вказані на ідентифікаційній табличці.
  17. Про несправність необхідно негайно інформувати офіційного представника.
  18. У разі виявлення пошкоджень чи некоректної роботи пристрою категорично забороняється самостійно демонтувати пристрій до приїзду фахівця уповноваженого сервісного центру.
  19. Порядок надання гарантійних послуг зазначено у гарантійному талоні.
  20. Дана гарантія розповсюджується тільки на територію України та на пристрої, що були придбані на території України.
X
taratata