Сервісні центри
Для консультації з питань гарантійного ремонту та сервісного обслуговування звертайтеся в робочі дні з 9.00 до 18.00:
Гарантійна та сервісна підтримка:
(044)-593-26-16
(067)-217-00-07
support@makkon.ua
Мережа сервісних центрів WILLER:
Гарантія на елементи конструкції водонагрівача:
Внутрішній бак водонагрівача:
- Внутрішній бак з нержавіючої сталі; серії водонагрівачів Elegance, Ultra, Flat, Uni (позначення IV; IVH; IVB) - 7 років*;
- Внутрішній бак з нержавіючої сталі; серії водонагрівачів Brig (позначення IV**-DR-Brig) - 5 років*;
- Внутрішній бак з захисним емалевим покриттям (позначення ЕV; ЕVH; EH; PA; PU) - 5 років*;
*За умови дотримання умов та рекомендацій по монтажу та експлуатації водонагрівача, які зазначені в керівництві з експлуатації, і своєчасному проведенні ТО.
Інші комплектуючі водонагрівача:
- Серія водонагрівачів Optima - 24 місяці
- Серії водонагрівачів Optima Mini, Grand, Spring, Edge, Brig, Elegance, Ultra, Flat, Uni - 12 місяців
Гарантія на оригінальні запасні частини:
- 12 місяців з дати купівлі або встановлення (заміни)
Підтвердженням дати встановлення (заміни) є запис в талоні техобслуговування та Акт СЦ про виконаний ремонт. При відсутності запису та Акту СЦ гарантійний строк обчислюється з моменту купівлі, підтвердженням є чек / товарна накладна. На витратні матеріали гарантія не розповсюджується. До витратних матеріалів відносяться магнієві аноди та прокладки.
Умови надання гарантійного обслуговування:
- Гарантія дійсна тільки за умови надання споживачем гарантійного талона, заповненого у встановленому порядку і завіреного печаткою(штампом) організації, що робила продаж.
- Дана гарантія недійсна, якщо буде затертий, видалений, або змінений товарний знак або серійний номер пристрою.
- Модель і серійний номер, зазначені на ідентифікаційній табличці водонагрівача, повинні відповідати даним, внесеним до Гарантійного талону.
- Гарантія не дає права на відшкодування і покриття збитків, пов'язаних з переробкою або регулюванням виробу, які не відповідають правилам, викладеним в інструкції з експлуатації.
- Гарантійні зобов'язання дійсні тільки при використанні комплектуючих і витратних матеріалів (магнієвий анод) від виробника, або рекомендованих виробником.
- При відсутності своєчасного технічного обслуговування (ТО), а також при відсутності/повному зносі захисного магнієвого анода втрачається право на гарантійне обслуговування.
- Гарантія не поширюється на технічне обслуговування (ТО) і дефекти, що виникли через відсутність ТО. Відмітка про проведення ТО в Талоні технічного обслуговування є обов'язковою.
- Гарантійне обслуговування не надається, якщо дефекти виникли через замерзання, навіть одноразове перевищення параметрів (електро- і водопостачання), зазначеним на ідентифікаційній табличці, при використанні корозійно-активної води або іншої рідини, при корозії від електрохімічної реакції, а також при несвоєчасному або неповному ТО.
- Гарантія дійсна тільки на території України і на пристрої, придбані на території України.