Гарантія та сервісне обслуговування

Для консультації з питань гарантійного ремонту та сервісного обслуговування звертайтеся в робочі дні з 9.00 до 18.00:

Гарантійна та сервісна підтримка:

    (044)-593-26-16              (067)-217-00-07            support@makkon.ua

Мережа сервісних центрів:


Гарантія на елементи конструкції водонагрівача:

  • внутрішній бак з нержавіючої сталі (позначення IV; IVH; IVB) - 7 років*;
  • внутрішній бак з емальовоної сталі (позначення ЕV; ЕVH) - 5 років*;
  • іншні комплектуючі водонагрівача - 1 рік;

*За умови дотримання умов та рекомендацій по монтажу та експлуатації водонагрівача, які зазначені в керівництві з експлуатації, і своєчасному проведенні ТО.


Гарантія на оригінальні запасні частини:

  • 12 місяців з дати купівлі або встановлення (заміни)
Підтвердженням дати встановлення (заміни) є запис в талоні техобслуговування та Акт СЦ про виконаний ремонт. При відсутності запису та Акту СЦ гарантійний строк обчислюється з моменту купівлі, підтвердженням є чек/товарна накладна. На витратні матеріали гарантія не розповсюджується. До витратних матеріалів відносяться магнієві аноди та прокладки.


Умови надання гарантійного обслуговування:

  • Гарантія дійсна тільки за умови надання споживачем гарантійного талона, заповненого у встановленому порядку і завіреного печаткою(штампом) організації, що робила продаж.
  • Дана гарантія недійсна, якщо буде затертий, видалений,або змінений товарний знак або серійний номер пристрою.
  • Модель і серійний номер, зазначені на ідентифікаційній табличці водонагрівача, повинні відповідати даним, внесеним до Гарантійного талону.
  • Гарантія не дає права на відшкодування і покриття збитків, пов'язаних з переробкою або регулюванням виробу, які не відповідають правилам, викладеним в інструкції з експлуатації.
  • Гарантійні зобов'язання дійсні тільки при використанні комплектуючих і витратних матеріалів (магнієвий анод) від виробника, або рекомендованих виробником.
  • При відсутності своєчасного технічного обслуговування (ТО), а також при відсутності/повному зносі захисного магнієвого анода втрачається право на гарантійне обслуговування.
  • Гарантія не поширюється на технічне обслуговування (ТО) і дефекти, що виникли через відсутність ТО. Відмітка про проведення ТО в Талоні технічного обслуговування є обов'язковою.
  • Гарантійне обслуговування не надається, якщо дефекти виникли через замерзання, навіть одноразове перевищення  параметрів (електро- і водопостачання), зазначеним на ідентифікаційній табличці, при використанні корозійно-активної води або іншої рідини, при корозії від електрохімічної реакції, а також при несвоєчасному або неповному ТО.
  • Гарантія дійсна тільки на території України і на пристрої, придбані на території України.